פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לבקש התנתקות מראש מ-012 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף אוקטובר הקרוב נגמרת ההתחייבות שלי ל-012. התקשרתי לשאול לגבי ניתוק מוקדם והובהר לי שאאלץ לשלם קנס יציאה מאחר שהחבילה הינה בהתחייבות לשנה. עד כאן הכל לגיטימי. לעמת זאת, כשביקשתי ניתוק בתום ההתחייבות, הובהר לי שאין אפשרות לדרוש דבר כזה, ושעלי להתקשר בזמן המיועד לניתוק "על מנת שהלקוח יהיה על הקו", ושהמחלקה האחראית על ניתוקים לא יכולה להוציא שיחות חוץ. כשחקרתי יותר לעומק, אמרה הנציגה שאפשר גם להתקשר כשבוע לפני מועד הניתוק. אני לא מבין מה הסיבה הטכנית לפיה אי אפשר לתת הוראה גם חודשיים ויותר מראש לנתק את קו האינטרנט שלי. אם הייתי אדם ציני הייתי חושד שיש כאן מניע נוסף, כמו למשל האחוז הלא מבוטל של אנשים שישכחו להתקשר בדיוק בשבוע הנכון, ויחויבו אוטומטית על שימוש נוסף, אבל אני בוחר להאמין שמדובר כאן רק באי הבנה. האם אני צודק?
אני מבקש התחייבות שינתקו את קו האינטרנט שלי מיד בתום החוזה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה