לא ניתן לבקש התנתקות מראש מ-012 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בסוף אוקטובר הקרוב נגמרת ההתחייבות שלי ל-012. התקשרתי לשאול לגבי ניתוק מוקדם והובהר לי שאאלץ לשלם קנס יציאה מאחר שהחבילה הינה בהתחייבות לשנה. עד כאן הכל לגיטימי. לעמת זאת, כשביקשתי ניתוק בתום ההתחייבות, הובהר לי שאין אפשרות לדרוש דבר כזה, ושעלי להתקשר בזמן המיועד לניתוק "על מנת שהלקוח יהיה על הקו", ושהמחלקה האחראית על ניתוקים לא יכולה להוציא שיחות חוץ. כשחקרתי יותר לעומק, אמרה הנציגה שאפשר גם להתקשר כשבוע לפני מועד הניתוק. אני לא מבין מה הסיבה הטכנית לפיה אי אפשר לתת הוראה גם חודשיים ויותר מראש לנתק את קו האינטרנט שלי. אם הייתי אדם ציני הייתי חושד שיש כאן מניע נוסף, כמו למשל האחוז הלא מבוטל של אנשים שישכחו להתקשר בדיוק בשבוע הנכון, ויחויבו אוטומטית על שימוש נוסף, אבל אני בוחר להאמין שמדובר כאן רק באי הבנה. האם אני צודק?
|
אני מבקש התחייבות שינתקו את קו האינטרנט שלי מיד בתום החוזה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|