פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהשרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בימים האלה מתנגנת לה הפירסומת של אינטרנט זהב: " יש לי חלום שיום אחד כל אחד יוכל להשתחרר"... גם אנחנו רוצים שיחרור - מהשרות של אינטרנט זהב!!

בתאריך 21.1.2007 רכשתי לאמי מנוי אינטרנט של 012. (מספר לקוח- 401918678) ב-22 במאי 2011 ביקשתי לבטל את המנוי החל מיוני 2011. בגלל עומס בקוים התבקשתי להשאיר את הטלפון שלי והבטיחו שיחזרו אלי.
עוד באותו יום כעבור כמה שעות התקשרתי פעם נוספת. (אסמכתא 47530694).
הבטיחו לי שאחד המנהלים יחזור אלי בתוך 24 שעות.
חזרו... בסטפמבר 2010 !!! כדי לוודא חידוש חוזה מסרתי שאני בחו"ל שאינני מוכנה להתחייב ובוודאי לא לחידוש חוזה. וכשאהיה בארץ אבדוק את הנתונים.
מאז אינני מצליחה לבטל את המנוי, ומידי חודש אני מחוייבת בתשלום.
החיוב האחרון (נכון להיום) הגיע לידי ב20.7.11.
איך אוכל להתנתק מהשרות שאינני מעוניינת בו? כמו כן אני מבקשת
החזר הכספים שירדו מחשבוני מאז יוני 2010.

נכון להיום 13 תשלומים כפול 42.18 ש"ח = 548.34 ש"ח
בברכה,
תרזה שחר
057-7313801

כספי סוג הנזק :
החזר כספי וסיום התקשרות רטרואקטיבי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה