פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף לאחר ביטול מנוי והמשך גביה לבקשות חוזרות ונשנות ואי חזרה של אחראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום !!! ב- מרץ/אפריל 09 נסגר עסק בכפר מלל והוחזר קו טלפון ל - 012 . עד אותו רגע היו לי עוד 2 מנויים 1. בהוד השרון ו 2. בפתח תקווה( רום נכסים ונסגר רום נכסים השרון ) . לאחר חצי שנה נפתח נפתח עסק פיצפון בפ"ת . לאורך כל הדרך הייתי בטוחה שכסף שנגבה אצלי מכרטיס דיינרס עבור כל המנויים . לאחר שנה וחצי נסגר עסק פיצפון וגיליתי שיורד לי סכום אחר בכרטיס ישראכרט (לאורך כל הדרך הייתה לי בעיה עם תדפיסים שלא הגיעו אלי מכרטיס ישראכרט) . לאחר שיחות במשך חודשיים שלא פעם היה ברור בחברת 012 שנגבה לי תשלום לאורך שנתיים עבור עסק רום נכסים השרון ( עסק שסגור) . ובקשות במשך חודשיים לביטול מנוי זה עדיין חברת 012 ממשיכה לגבות כסף ממני . עד היום הבטחות של נציגים בחירים לחזור אלי - לא חזרו וכל פעם משקרים שדיברו איתי או לא עניתי - ואין דבר כזה אצלי אני זמינה קבוע לטלפון. איך דואגים לבטל מנוי לא פעילח שנתיים וכבר לא לדבר על החזר כספי של שנתיים .(ברצוני לציין שהייתה פשלה בחברה 012 - פיצפון שנפתח ביקשתי לפתוח עם שם מנוי של רום נכסים השרון - אך נציג/ה פתחו עם אותו שם עם תוספת של ספרה 1 - שזה מבחינתי לא היה ניתן לדעת כי כל המנויים גולשים ללא חייגן). עודה על טיפול מהיר
כספי סוג הנזק :
ביטול מנוי והחזר כספי של מנוי לעורך שנתיים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה