פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש ולא אמין של שרות הלקוחות של 012 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס'ד
30.8.11

תלונה על שירות הלקוחות של חברת 012 כפי שנשלחה לחברה

הרינו לקוחות חברתכם ומקבלים מכם שירותי אינטרנט, טלפון ושיחות לחו"ל.
בתאריך 16/8/11 פנינו אליכם בנוגע למתאם לטלפון אותו לא ניתן להשיג בחנויות, אלא באמצעותכם.
נאמר לנו כי בתוך 7 ימים יגיע אלינו המתאם בדואר.
עד היום לא הגיע המתאם.
פנינו אליכם מספר פעמים נוספות ובכל פעם נאמר לנו שמחר מחרתיים המתאם אצלנו.
שוב פנינו, נציגת השירות בדקה עם האגף הטכני, ובישרה כי לכל המאוחר ביום ראשון, 28.8 יהיה המתאם אצלנו.
כמובן שהדבר לא קרה.
היום, יום שלישי 30.8, יצרנו עמכם קשר בשעות הבוקר, לאחר המתנה ממושכת ענתה מרכזנית ולקחה פרטים בכדי לחזור אלינו, בשעה הקרובה.
איש לא יצר עמנו קשר.
בסביבות השעה 11.00 הצליח בני, לאחר מאמצים רבים, ליצור עמכם קשר. בחורה בשם רווית קיבלה את הפנייה, דרשה ייפוי כוח לשם המשך טיפול, אותו קיבלה מיידית ממני טלפונית, אך לא חזרה אל בני, ממנו ביקשתי שיטפל בעניין, שהמתין לה על הקו.
כעבור שעה הצליח בני ליצור עמכם קשר, המרכזנית לקחה את הפרטים והבטיחה שנציג שירות יחזור אלינו מיידית, עד חצי שעה. אך איש לא חזר אלינו.
בשעה 12.30 שוב הצלחנו ליצור קשר עמכם, עם נציגה בשם צוף, שוב היא ביקשה ייפוי כוח, הוסבר לה שהדבר נעשה ע"י נציגה בשם רווית, אך היא טענה כי אין זכר לדבר. לפיכך יצרה עימי קשר וקיבלה שנית את ייפוי הכוח.
לטענתה של צוף, אינה מכירה כלל נציגת שירות בשם רווית, וכמו כן אין תיעוד לאף פנייה שלנו מהיום. כמו כן, סירבה להעבירנו לגורם בכיר יותר.
ולגופו של עניין.
מבירור שערכה גילתה כי כלל לא נשלח אלינו המתאם הנידון, אלא רק אתמול, לדבריה בשל תקלות שהיו במחלקה הטכנית.
שוב הובטח לנו שבעוד 7 ימים יהיה המתאם אצלנו.

אופן התנהלות שירות הלקוחות שנתקלנו בו היינו מביש, משקף זלזול, חוסר- אמינות, חוסר רצינות והטעייה ברורה ובוטה של לקוח.
אבקש התייחסותך המהירה בכדי שנוכל לשקול בחיוב את המשך התקשרותנו עם חברתכם. בתקווה שאולי מישהו בדרגים הבכירים ייתן את דעתו על אופן ההתנהלות המביש שתואר לעיל.

מצורפים פרטי הלקוח
מענה רציני ומיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה