שירות גרוע לטעות בחיוב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני כבר התייאשתי מהחברה הזאת ואם זה לא יילך כאן אז אני אתבע אותם, אין מה לעשות.
בקצרה, חידשתי את המנוי לאינטרנט ב-012 דרך חבילת בנדל, לפתע ראיתי בחיוב כרטיס האשראי שהוט מחייבים אותי עבור התשתית, מבירור שעשיתי בהוט התברר ש-012 לא העבירו את פרטי ההתקשרות אליהם, ולמעשה לא משלמים להם עבור השימוש בתשתית.
מכאן מתחיל סיפור מזעזע על שירות שלמעשה לא קיים וחוסר הקשבה מצד החברה.
נתחיל בזה שההמתנה למענה אנושי עומדת בממוצע על רבע שעה, הגעתי גם לעשרים דקות והתייאשתי כבר, כשמתקשרים כל יומיים לברר מה קורה עם התלונה זה מסתכם בהרבה זמן אוייר.
קשה להאמין אבל זוהי דוגמא לאופן בו מתייחסים ללקוח ב-012.
בכל אופן ביצעתי כ-7 פניות ל-012 כדי להסדיר את עיניין החיוב, בפעם הרביעית נאמר לי שהעיניין מסודר ואין לי מה לדאוג, כמובן שזה היה שטויות ולאחר מס' ימים ראיתי שוב פעם חיוב באשראי. פניתי שוב לחברה כאשר הנציגה אמרה לי בבטחה שהעיניין סודר, לאחר שהתעקשתי היא העלתה נציגה של הוט שאמרה שלא דובים ולא נעליים - 012 לא העבירו אלינו כלום. הנציגה הבטיחה שתטפל בעיניין ותחזור אליי, כמובן שהיא לא חזרה. ומכאן התנהלו עוד מס' שיחות שבכל אחת מהן אני צריך לספר את כל הסיפור מחדש לקבל הבטחות שווא וחוזר חלילה.
מניסיון עבר כל השיחות מוקלטות, אז הכי גרוע אם לא יהיה מענה ראוי כפי שאמרתי בתחילה בית משפט זה אופציה מצויינת!!!
ולכל אותם אנשים שהתחברו בטעות ל-012 אני את הלקח שלי למדתי, חברה שמזלזלת בי בצורה שכזאת לא רואייה לקבל ממני שקל, ואם שירות כזה לא בטוח שקיציס יעזור להם....
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|