מתן שרות בכוח של החברה ללא התקשרות עם הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תאריך הארוע 1.6.2011 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
משפחה אתיופית עולים חדשים, קבלה בתאריך 1.1.2011 "מחשב לכל ילד" מהמדינה. לאחר תום תקופת החינם של 6 חודשים, מתאריך 1.6.2011 ולמרות שלמשפחה אין התקשרות מסודרת עם החברה לשרותי האינטרנט,החלה החברה שולחת חשבוניות במחיר מופרז למשפחה, למרות שהמשפחה התקשרה בינתיים עם ספק אחר "בזק בינלאומי" לאחר שקבלה מהם תעריף סביר. 012 מסרבת לנתק את המשפחה מהשרות, למרות שהשרות כבר מתקבל מספק אחר, ומאיימת על המשפחה שכביכול חתמה איתה על הסכם.
|
עוגמת נפש, לחץ נפשי ו |
סוג הנזק : |
להורות ל-012 לחדול ממשלוח החשבוניות והוצאת זיכוי מלא למשפחה+ התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|