פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות בכוח של החברה ללא התקשרות עם הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תאריך הארוע 1.6.2011 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
משפחה אתיופית עולים חדשים, קבלה בתאריך 1.1.2011 "מחשב לכל ילד" מהמדינה. לאחר תום תקופת החינם של 6 חודשים, מתאריך 1.6.2011 ולמרות שלמשפחה אין התקשרות מסודרת עם החברה לשרותי האינטרנט,החלה החברה שולחת חשבוניות במחיר מופרז למשפחה, למרות שהמשפחה התקשרה בינתיים עם ספק אחר "בזק בינלאומי" לאחר שקבלה מהם תעריף סביר. 012 מסרבת לנתק את המשפחה מהשרות, למרות שהשרות כבר מתקבל מספק אחר, ומאיימת על המשפחה שכביכול חתמה איתה על הסכם.
עוגמת נפש, לחץ נפשי ו סוג הנזק :
להורות ל-012 לחדול ממשלוח החשבוניות והוצאת זיכוי מלא למשפחה+ התנצלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה