פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה וחיוב שלא כחוק נושא התלונה:
קונדרטנקו נדזדה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! אני פונה אליכם בפעם השניה ביומיים . הפניה הראשונה שלי הייתה היא שחייבו אותי על מנוי שהוא לא שלא על סה"כ 1645.81 ש"ח ללא הסבר אני מתקשרת לחברה כבר 4 ימים רצוף אף נציג לא מוכן לקחת את הטיפול לידים אף אחד לא חוזר אלי הגעתי למנהלת בשירות לקוחות בשם אודליה היא הבטיחה לחזור אלי ביום ראשון עד 16:00 עדיין לא זרה כמו כן הגעתי בעזרת האתר לפניות הציבור של 012 נציגה בשם רותי טיפלה בי הבטיחה להחזיר תשובה עדיין לא חזרה אליי אני יומיים מתקשרת למוקד על מנת שיעשו לי זיכוי לכ"א אך כל נציג כמו תקליט אומר שרותי תחזור אליי וללא תגובה. רותי עדיין לא חזרה אליי. אף אחד לא מוכן לתת תשובות אני הגעתי למיון עם לחץ דם גבוהה בגלל החיוב של 012. הקפיאו לי כ"א וחשבון בנק בגלל זה אני לא יכולה לשלם משכנתא ולא חשמל ונציגים של 012 לא חוזרים אליי זמני המתנה מעל 20 דק' וכשעונים אז לוקחים טלפון ולא חוזרים מיום ראשון הבטיחו לחזור אליי נציגים ומנהלים ומפניות הציבור אך אף אחד לא חזר . חייבו אותי על מנוי שהוא לא שלי גרמו לי לבעיות רבות בעקבות החיוב ולא רק בעיות כלכליות כמו שציינתי אני הייתי במיון פעמיים מאז ולצערי אין לי בררה אחרת אלה לפנות לבית משפט עם תלונה על 012. לפני צעד דרסטי כזה אני פונה אליכם בבקשה לעזור לי לפתור את הבעיה ב012
שמי נדז'דה קונדרטנקו . הנייד שלי הוא 0542196808 בבקשה לחזור אליי לא לבן שלי שהועא לא קשור לכל העניים הת.ז היא שלי אני עשיתי את הסכם עם 012 לא הבן של שלאותה תקופה היא בן 14 בטעות רשמו אותו כלקוח ההסכם הוא איתי אני המשלמת והת.ז היא שלי .
אני מודה מראש לאתר "תלונה" על העזרה
כספי סוג הנזק :
זיכוי על חיוב שגוי ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אברמסון, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה