פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחיוב בגין דמי ניתוק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי במאי האחרון לשירותי הטלפון הביתי של 012
סוכם כי אקבל 3000 דקות לנייחים תמורת 79 ש"ח בחודש+חודש ראשון חינם + ללא התחייבות+ קו בזק המהווה תשתית בעלות של 40 ש"ח (012 ניהלו את העניין מול בזק ללא מעורבתי) .
בפועל עודכן על הקו 1000 דקות לנייח + נייד , בוצע חיוב בחודש הראשון , ובזק חייבו אותי ב60 ש"ח מידי חודש.
התקשרתי לאחר כחודש, נאמר לי שיש התחייבות של 18 חודשים.
לאחר שהתלוננתי על חיובים שגויים, הנציגה זיכתה אותי על החודש הראשון + 60 ש"ח על חיוב של בזק, וקיצרה לי את משך ההתחייבות ל12 חודשים (על אף שסוכם כי לא תהיה התחייבות כלל!!). כששאלתי על דמי היציאה נאמר לי כי אחויב ב125 ש"ח בלבד.
כיום אני מעוניין לנתק את הקו, נאמר לי כי עלי לשלם כ1000 ש"ח בגין התחייבות!!!
למיטב ידיעתי הנ"ל לא חוקי כלל!!!
בכל שיחה מולם מתגלה חוסר אמינות וגניבה מהלקוחות!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + ניתוק ללא דמי יציאה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה