פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים ונשנים נושא התלונה:
אורן מירי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
החודש אוקטובר 2010 פניתי לחברת 012 והתחחברתי לשנה - חצי שנה חינם וחצי שנה נוספת בעלות של 20 ש"ח.
מאז ועד היום חויבתי כמעט בכל חודש. ב4 חודשים הראשונים חויבתי ב- 50 ש"ח ומאז כל פעם ב- 20 ש"ח.
בנוסף, מהירות הגלישה לא עודכנה עד חודש 03/11.

כל פניותיי מתועדות ובכל פעם הובטח שאקבל את מלא ההחזר אך בפועל למעט 118 ש"ח שהוזרמו לזיכוי עם חברת האשראי לא קיבלתי החזר.
בשיחתי האחרונה עם מנהל שירות הלקוחות, קטרין. הובטח לי שלא אחויב בסכום נוסף עד ל11/11 ובמקביל הזיכויים שבחשבוניי ועברו לזכות חשבונו של אבי (מאחר ולא נין לזכות אותי שוב בחברת האשראי). לצערי, שוב חויבתי ב- 20 ש"ח ושום זיכוי לא התקבל !
למען הסר ספק, ביקשתי להפסיק את ההתקדרות מיד כשהבנתי שחברה אינה מסוגלת לספק את השירות אך נאמר לי שהדבר בלתי אפשרי ואחויב בקנס.

פניתי הבוקר שוב ל012 אך עייפתי מלנסות ולהסביר !
עוגמת נפש ובזבוז זמן! סוג הנזק :
החזר מלא בכרטיס האשראי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה