פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כפולה על ידי הספק 012 נושא התלונה:
אבירן איתן אבירן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום - לי יש מנוי אצל הספק בעבור שני בתים. אחד בתשתית כבלים והשני התשתית בזק.
הדירות בשתי כתובות מגורים.
חיבור אחד של 2.5M בכבלים
חיבור שני של 4M בבזק ADSL

מסתבר שבדירה בה יש תשתית בזק כאשר הספק התבקש לעדכן אמצעי תשלום של אישתי (מאחר ונפרדנו) הספק עדכן את אמצעי התשלום של אישתי והמשיך לגבות גם מחשבוני וגם מחשבונה וזאת במשך יותר משנה החל מ-1/9/2010. בתוך התהליך הספק פנה לאישתי ואמר כי הוא נותן לה מהירות כפולה ללא תשלום קרי 8M והוא לא עשה כך וגבה ממנה תשלום מלא על 8M
למעשה מבחינת חשבוני יש כאן גביה של שנה שלמה ויותר על סך של כ -40 ש"ח לחודש כלומר יותר מ - 480 ש"ח.
שוחחתי עם נציגות שירות הלקוחות של 012 בתאריך 21/9/2011 בשמות שלי, ויויאן ועוד אחת נוספת מפיצול חשבונות שלא רצתה למסור לי פרטים. נתקלתי בתירוצים משונים ואי רצון לזכות אותי על הגבייה הכפולה

אשמח להתערבותכם בתלונה

בברכה איתן אבירן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כולל ריבית כפי שגובים ממני כאשר אני לא משלם חשבון כלשהו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה