פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מהאינטרנט והמשך דרישה לתשלום למרות אי שימוש מ 2003 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2003 עברנו לבזק. לא ידענו שהתשתית גם עברה לבזק ושילמנו גם ל012 ולבזק עד שנת 2010. באוקטובר 2010 כאשר נודע לנו ששילמנו להם למרות האי שימוש ב 012 ביטלתי את ההוראת קבע וביקשתי לא לשלוח יותר חשבון לחיוב. נאמר לי שיש לנו עדיין התחייבות. כל ההתכתבות והטלפונים לא הוהילו. עדיין אני מקבלת דרישה לתשלום למרות שלא מספקים לי שום שירות מ אוקטובר 2003
עוגמת נפש סוג הנזק :
למחוק אותי מרשימת הלקוחות שלהם ולהפסיק לשלוח לי דרישות לתשלום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה