פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות חוזרות בחיובים עבור שירות האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על השירות של 012.
מידי חודש אני מקבלת חיוב בכרטיס האשראי אשר משתנה באופן רנדומלי לפי רצונה כנראה, של חברת 012.
אני מנויה בשירותי האינטרנט של החברה מזה מספר שנים ורק בשנתיים האחרונות התחלתי לעקוב אחרי החיובים ונוכחתי לדעת כי הם משתנים- כמובן גבוהים מהמוסכם.
לפני מספר חודשים ביקשתי להתנתק מהחברה ונציגת השירות החביבה פיתתה אותי ב"דיל משתלם" כדי שלא אתנתק ואני הסכמתי לכך.
מאז, כמעט מידי חודש כאשר יוצא לי לעקוב אחר חיובי האשראי אני נוכחת לראות כי מחייבים אותי בסכומים גבוהים.
לאחר פניות חוזרות לנציגי השירות לתקן את הליקוי בחיובים, בהן קיבלתי יחס מזלזל משהו ולאחר ניסיונות נוספים ליצור קשר עם נציגי החברה, ברצוני להתלונן על המענה השירות איטי (10-17!! דקות על הקו בהמתנה כל פעם) והזלזול בקולם של הנציגים אשר מודעים להיותי תחת חוזה (ומכאן לעובדה כי אני כבולה לחברה ) שרק מכעיסה עוד יותר!
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה