פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב תשלומים לאחר בקשה להתנתקות, אי עמידה בהסכמים -- סיכומי שווא, חוסר טיפול נאות מצד שירות לקוחות, ועוד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי 2010 בעקבות יציאה לשליחות מטעם הסוכנות היהודית בחו"ל, ביקשתי להתנתק מחברת האינרנט, נציג החברה אמר לי כי אין אפשרות לנתק אותי כיוון שאני באמצע "חבילת התחייבות", בררתי מה האופציה הזולה ביותר על מנת לסיים את ה"חבילה" וראיתי כי עדיף לי לשלם את יתרת החודשים על אף שלא אהיה בארץ ולא אשתמש באינטרנט ולא לשלם את הקנס על הניתוק המוקדם. כשחזרנו לארץ בסוף יולי 2011 גילינו לתדהמתנו, שלא רק שלא נותקנו בתום סיום "החבילה" לאחר בקשתי המפורשת, אלא המשכנו לשלם סכומים גבוהים משנקבעו ב"חבילה" המקורית, בסופה של שנה הסכום הגיע לקרוב לאלף שקלים. כמובן שמיד התקשרנו לשרות לקוחות ולאחר שהועברנו מנציג לנציג כולל נציג, ששיקר לי במצח נחושה שאני שיניתי את החבילה לכאורה במהלך חודש אוגוסט בתאריך שכבר שהיתי בדרום אמריקה בשליחות (דבר שלא נעשה כמובן). לאחר דין ודברים וויתור כספי עצום מצידנו סוכם עם אחד מהנציגים בתאריך 8.8.2011 כי יוחזר לנו סכום של 120 ש"ח, ונקבל 4 חודשים של גלישה חינם ושמונה חודשים בתשלום של 16.90 שקלים לחודש. ובנוסף שעה של שיחות חינם לחו"ל. אנו חזרנו לביתנו רק כחודש לאחר מכן ולאחר ראש השנה בתאריך 2.10.2011 רצינו להתחבר לאינטרנט וגילינו כי אין זה אפשרי, התקשרנו לחברה וגילינו כי בתאריך 8.8.2011 ניתקו לנו את האינטרנט!! (מיותר לציין את תחושת התסכול כי לאחר שנה ששילמנו על אף שביקשנו להתנתק כעת מנתקים אותנו כשאנו רוצים לחזור ולהשתמש בשרות). בתהליך הארוך והמייגע של שעות בטלפון ומעבר מנציג לנציג כולל הבטחה כי המנהלים יצרו איתנו קשר בבוקר של ה4.10.2011, דבר שלא נעשה, במשך שלושה ימים נאמר לנו כי מה שסוכם איתנו ב 8.8.2011 לא רלוונטי, הזיכוי שיש לנו הוא על סך 103 ש"ח, החברה לא מוכנה להביא לנו חודשי שימוש חינם אלא המשך שרות ב16.90 לחודש.
כספי, עוגמת נפש, בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי מלא של השנה האחרונה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה