פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מסלול שלא ביקשתי ורצף של טעויות וכו' נושא התלונה:
פוסלושני עופרה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי ל012 לטלפון הקווי של הביתלקראת סוף אפריל והייתי לפני לקוחה של hot וביקשתי שהמס' ישאר על מנת לקבל שיחות נכנסות והסבירו לי שהוא ישאר על בסיס דיברת שילמת לפי מה שהבנתי שגם ככה השימוש שלי על הקו אחד בבית וברשותי טלפון אחד בבית אז לא ייתכן שיהיה לי שימוש במס' של hot לשיחות יוצאות אבל מה שכן אני אוכל לקבל שיחות .
ב1.5.11 דיברתי עם נציג של 012 לגבי המס' החדש שלהם שקיבלתי מהם שהסברתי לו שהוא רק רלוונטי ורק על המס' הזה אני מעוניינת שיתבצעו שיחות האיך יתכן שהוצאו שיחות גם מהקו של hot אם לא נגעתי בכבלים של הממיר???
החיובים שהתבצעו היו על שני הקווים הם הכניסו אותי לאותו מסלול של 250 דק' ב25 ש"ח על שני הקווים ללא ידיעתי ב1.9.11 פניתי אליהם דיברתי עם נציג בשם ברק והעביר אותי למנהלת בשם סברינה שהבטיחה שזה יהי בטיפול ולא חזרה אליי עד היום!!!
ב 26.9.2011 דיברתי עם נציג בשם ברק והוא הבטיח שיחזור אליי נציג בכיר בשל חיוב של 340 ש"ח ולא חזר אליי עד היום!!
ב5.10.11 דיברתי עם נציגה בשם לילך בגלל שלא חזר אליי נציג כפי שהובטח תוך 48 שעות לא קיבלתי מענה וכבר וויתרתי והפסקתי את החיובים מול כרטיס האשראי .
ב25.10.11 דיברתי עם נציגה בשם רויטל שעל הקו הקודם חוייבתי כי הייתי במסלול דיברתי שילתי אך לא הבנתי איך זה קפץ לקו הקודם לפי מה שזה עובד היא אמרה שיחזרו אליי מהמחלקה המשפטית בשל אי תשלום אני מבחינתי הצטרפתי אליהםב21.4 דיברתי עם נציג בשם אורי וסיכמתי איתו על חבילה שינתן לי מס' חדש והמס הקודם ישאר בכדי שלא יתפספסו לי טלפונים ועלות החבילה תהיה 25 לפי 250 דק' וכל שיחה שמעבר תהיה כרוכה בתעריף אחר .ללא התחייבות ובכל רגע נתון אוכל לבצע ניתוק ובנוסף שלא נאמר לי בעיסקה הטלפונית אני שמה לב לאחר שסיכמתי איתם הכל בחשבונית שאני כבולה לקו הקודם ושהוא נמצא גם במסלול אחר של 250 דק' וזה לא מה שביקשתי!!!ואם אני יוצאת מהתוכנית אני נקנסת זה לא מה שנאמר לי באותו יום ה21.9 שהצטרפתי אליהם זכור לי שדיברתי אם הנציג ושאלתי שוב ושוב אם אני יכולה לצאת מהעיסקה בכל רגע נתון בלי התחייבות ונאמר חי שכן!!!
וכבר למחרת בא אליי נציג וחיבר אותי וכמה ימים לאחר מכן לא היה לי קו בשל טעות מצידם על זה לא איכפת לי 012 גרמו לעוגמת נפש לטרטור עצום ולעצבים בחיים לא קיבלתי יחס כזה של זלזול הבטחות שיחזרו אליי ולא עמידה בהתחייבותם כלפי כלקוחה אני מעוניינת לתבוע אותם על התנהגותם החובבנית כלפייי
כספי סוג הנזק :
ביטול חיובים ופיצוי כספי ואני מעוניינת בתביעה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה