פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על בנדל בהוט + 012 + העברה ל12 מגה ללא אישורנו וללא בקשתנו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במגעינו עם חברת 012 התגלעו 2 בעיות מרכזיות:
1. למרות שהיינו בעיסקת בנדל ושילמנו לחברת 012 עבור תשתית+ ספק סך של 85.9 לחודש חוייבנו על ידי חברת הוט בסכום נוסף של 79 שקלים עבור כל חודש עבור חודשים 2/11 עד 8/11 כולל. כשפנינו לחברת הוט הם טענו שעלינו לפנות ל012 שכן זה אשמתם שכן הם לא הודיעו לחברת הוט שמדובר בבנדל. למרות פקסים שנשלחו ועשרות טלפונים לא קיבלנו תשובה או זיכוי ואף אחת מהחברות.
2. באופן חד צדדי החליטו חברות 012 + הוט להעביר אותנו למסלול של 12 מגה, ללא בקשתנו וללא אישורנו, חוייבנו עבור מסלול זה על ידי חברת 012 בין התאריכים 19/8 ל- 12/9 בסכום של 108.2 ש"ח כמובן לא זוכינו. על ידי חברת הוט אנחנו עדיין מחוייבים על תשתית של 12 מגה בסכום 295.06 ש"ח.
כל אחת מהחברות מפנה אצבעות מאשימות עבור חברה אחרת ואנו ממשיכים לשלם לשתיהן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר! + פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה