פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור תא קולי בחברת 012 - איני מנוי שלהם.. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני יותר מחצי שנה ניתקתי את קו הטלפון של חברת 012 לאחר שביצעתי מעבר לחברת הוט.
לפני מספר ימים קיבלתי חשבון בו בתקופה בין יוני 2011 לספטמבר 2011 היני חייב לחברה סך של 13 ש"ח עבור תא קולי בתקופה זו.
מדגיש שוב כי קו הטלפון שלי שייך להוט בתקופה זו.
אציין כי גם בתקופה בה הייתי מנוי של 012 דרשתי לנתק את התא הקולי.
כספי סוג הנזק :
החזר החיוב עבור התא הקולי והפסקת השימוש בכרטיס האשראי שלי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה