פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשתי להתנתק מהחברה בחודש 7.2010 ונותקתי רק מהקו הביתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש 7 2010 בחרתי לעבור ל013 שלחתי בקשה לניוד ובקשתי טל' להתנתק מ012 מיד נותקתי מקו הטל' והפסיקו לשלוח לי חשבוניות למייל כפי שעשו בעבר. בחודש ספט' 2011 קיבלתי טל' מנציג של 012 שאומר ש"כלקוחה של 012 אני זכאית לקבל הטבה" ערכתי בירור והתברר לי שעדין מורידים מכרטיס האשראי של בעלי סכום כסף, פניתי מיד לחברה וביקשתי להתנתק לאחר מס' פניות חזרה אלי נציגה בכירה בשם ליאת 4.10.11 והבטיחה לזכות אותי לפנים משורת הדין ב3 חודשים אחורה החודש קיבלתי חיוב נוסף אשר לתענתם זה שותף 30 ולכן חויבתי בעוד חודש ובחודש הבא אקבל זיכוי על סך 109 ש"ח שוב טענתי שזה לא סכום של 3 חודשים הרי גביתם ממני סך של 48.82 ש"ח כול חודש עבור אינטרנט וחיוג לחול למרות שלא נעשה כל שימוש ובמהלך כל הזמן אני משתמשת בשירותים של 013 חבילה כוללת למרות כל הסברי טענותי ובקשותי הדבר לא מתקבל על דעתם והם עדין בדיעה שנעשתה עבורי טובה גדולה וזאת לפנים משורת הדין.
אני מבקשת בכול לשון של בקשה לעזור לי לתבועה את כספי בחזרה אני מרגישה כי הונו אותי וכל זאת בטענה שאני כלקוחה הייתי חסרת אחריות על כרטיס האשראי ואם הייתי מתקשרת לפני היו יכולים לבדוק שיחות מוקלטות כאשר הם ידעו בוודאות עם מי דיברתי מהנציגים וידעו להפסית את התשלום עבור הקו טל' והפסיקו לשלוח לי חשבוניות עבור התשלום שבכול זאת שולם האם אין זאת חובתם להמשיך לשלוח לי חשבוניות למייל גם.
תודה מראש דורית חזן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה