פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון אינטרנט שגוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אחוזה 88 דירה 13 רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב1 בספטמבר 2010 עברתי דירה ובו בזמן הודעתי לנציגת שירות על כונתי להפסיק את שירות האינטרנט דרככם , נציגת השירות בדקה את הנתונים ואמרה לי שיש לי התחייבות לעוד חודש והחל מאוקטובר 2010 אני לא יחוייב.
בתחילת אוקטובר גם התקשרתי והודעתי על ההתנתקות ומסרו לי שאני לא יחוייב יותר

יצויין כי באותו אירוע הודעתי גם לHOT על ההתנתקות ( הייתה תוכנית משולבת של 012 + HOT )
HOT ביטלו את החיוב ..

לתדהמתי גיליתי שבמשך 13 חודשים חוויבתי כל חודש על סכום של 46.69 שקלים

ובמצטבר חוייבתי על כ 607 שקלים בגין מוצר/ שירות שכלל לא קיבלתי ומה גם שהודעתי לכם על כך

לפיכך אבקש להחזיר את המגיע לי בגין החיוב השגוי

קבלת החזר כספי בגובה של 607 שקלים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ישראל יונה, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה