פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שיקרית והתנהוגות בלתי הולמת של מקבלי שיחות בחברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מראשון באוגוסט 2011 חברת 012 smile ספק אינטרנט שלנו. סוכם על תשלום חודשי בסך של 39.9 ש"ח, הסכום גם אושר בשיחה בתאריך 16/09/11. מאז נגבו מאיתנו כספים בסכומים אחרים (גדולים יותר, כמובן). בכל פנייותיי הרבות כל פעם (ביזבזתי שעות על המתנה) הובטח לי שיחזרו אלי. לא חוזרים, אך ממשיכים לגבות סכומים לא נכונים. אף אחד גם לא הסביר על צורך להחזיר קופסת ניתוק שיחות, רק גבו כסף עבורה, גם אחרי שהחזרתי. ביידי אישור מסירה מתאריך26/09/11. רשמתי כל התאריכים מתי דיברתי ועם מי. בבקשה עזרו, תודה מראש וכל הכבוד על הרעיון לשפר רמת השירות בארץ
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספים והתנצלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אביגד טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה