פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משרותי 012 נושא התלונה:
אבני אמנון שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/4/2011 ביקשתי מנציג שרות להתנתק משרותי דואר אלקטרוני של 012 ,נאמר לי שאין שום בעיה,ואז עברתי לחברת אורנג.
להפתעתי הרבה גיליתי ש 012 ממשיכים להוריד לי כספים דרך כרטיס האשראי שלי,לאחר עשרות פניות ושיחות עם נציגי החברה הובטח לי שאקבל את כספי חזרה,אכן כך בתאריך 16/11/2011 קיבלתי החזר כספי לפנים משורת הדין על חלק מכספי עם כל מיני סיבות על קיזוזים שונים ומשונים עם הבטחה שאנותק סופי מ-012 ובאמת לא חויבתי חודש אחד,לאחר חודש ימים בבדיקה נוספת שערכתי ,בתאריך 23/12/2011 גיליתי להפתעתי הרבה חיוב של 19.98 ש"ח מ-012 על ביצוע עיסקה מתאריך 8/12/2011 .מה עוד אני צריך צריך לעשות כדי להוריד אותם ממני,לכן אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה לבדוק את הנושא.
בתודה.
אמנון אבני
רח' הר חרמון 39 באר-שבע.
ת.ז. 50058858
בזבוז כספים על עשרות טלפונים ועילבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אבני, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה