פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא נוצל נושא התלונה:
יצחייק דדי שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בעל עסק שמנהל כמה חנויות בתל אביב לאחרונה בעקבות המצב הכלכלי הקשה התחלתי לבדוק את ההוצאות השוטפות של העסק.גיליתי שאני מחוייב ב- 86 ש"ח כל חודש ע"י 012 סמייל דרך כרטיס האשראי שלי .התקשרתי ל 012 והועברתי מאיש שירות אחד לאחר עד שלאחר דקות ארוכות הסבירה לי אשת השירות שהחיוב הוא על חיבור אינטרנט באחת מחנויותיי , כשאמרתי לה שאנו כבר משנת 2008 לא גולשים דרכם היא אמרה שאין זה באחריותם לעקוב אחר הקליינטים ולעדכן אותם שאין פעילות היא גם מיידית אמרה שהבעיה היא שלי ואין שום סיבה שאקבל זיכוי עבור החיוב על התקופה הזאת.ביקשתי מיידית להתנתק והיא אמרה לי שיצרו איתי קשר ביומיים הקרובים.לאחר שעתיים אכן יצר איתי קשר איש שירות שבשיא חוצפתו ניסה לשכנע אותי להשאיר את המנוי כ"בקאפ" אמרתי לו שאין לי שום רצון בשום קשר עסקי עם חברה שלא טורחת ליצור קשר עם לקוחותיה ולעדכן אותם על מבצעים שידרוגים וכו דבר שאני חובה כל הזמן עם ספקים אחרים בשוק. הוא תירץ את העניין בכך שהם חברה גדולה עם למעלה ממיליון לקוחות ואין להם אפשרות לתת שירות כזה ללקוחות.זה פשוט מקומם !מדובר על למעלה מארבעת אלפים ש"ח שנלקחו ממני עבור כלום בשיטת "מצליח"
אני מאמין שלא כך פועלים בשוק תחרותי ומודרני ובמקום להשקיע בפרסומות עם צ'יטות ואייל במיליוני דולרים כדי שיתחילו לטפל בצורה הוגנת בלקוחות שלהם.ומה שבאמת מדהים שהם עוד מזכירים לי שהייתי תחת טיפול אישי של מנהל המחלקה העיסקית ,אם זה טיפול אישי 4 שנים בלי קשר והכרטיס דופק אוי ואבוי לנו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה