פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל,ניתוקים,לא חוזרים ללקוח וכ''ו וכ''ו וכ''ו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בנובמבר האחרון אימי התנתקה מחברת בזק והתחברה לחברת 012 ע''י נציג בשם עמית קרלן. קרלן הבטיח לאימי שאם תתחבר תקבל מכשיר טלפון חדש ושהוא ייטפל בכל העיניינים. לאחר כחודש שלא קיבלנו את הטלפון אימי התקשרה לנציג קרלן מספר פעמים הוא אמר שהוא יחזור אליה ולא חזר ואחר כך הפסיק לענות בכלל...
התקשרתי לשירות הלקוחות של 012 לאחר המתנות של רבע שעה,ניתוקים והעברה מנציג לנציג דיברתי עם מנהלת בשירות בשם שביט שהבטיחה שלי שתוך 5 ימים יצרו עם אמא שלי קשר שיביאו לה את הטלפון כמובן שדבר זה לא קרה.
שוב נסיונות להשיג את שירות הלקוחות,ניתוקים הבטחות ששביט תחזור אליי תוך 24 שעות ואז אחרי כמה שעות שוב זה לא קרה. בנוסף אמרו לי שאני בחוב כי לא עשינו הוראת קבע דבר שלא נאמר לאמא שלי ע''י הנציג שאמר שהוא ייטפל בהכל! המשך תשלום לבזק החברה הקודמת 25 שקלים כל חודש בשביל לשמור מספר עוד דבר שלא נאמר ע''י הנציג. ומהירות האינטרנט שלא מסוכרנת בין החברות.... בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתקשרו אליי חזרה ויטפלו בי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה