פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע- לא נותנים להתנתק מהם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנסה להתקשר ל012 כבר יומיים בבקשה להתנתק מהאינטרנט שלהם ומקו הטלפון שלהם. הם שמים אותי על המתנה ובמשך 40 דקות לא עונים לטלפון. פשוט נותנים ללקוח להמתין. לא ביקשתי שום הטבה, שום הנחה, שום כלום! פשוט רוצה להתנתק מכם! תשחררו אותי כבר.
ביקשתי שמנהל יחזור אלי, לא מוכנים לתת לי מנהל. ביקשתי שינתקו אותי לא מוכנים לנתק. מה אתם רוצים?? לשגע את הלקוחות שלכם?
הבנתי את השיטה שלכם! את נותנים שירות לקוחות כל כך גרוע עד שהלקוח לא רוצה לדבר איתכם כי הוא לא רוצה לעבור את התלאות הכרוכות בניתוק מכם ואז הוא ממשיך לשלם לכם!
זו חוצפה ממדרגה ראשונה. בחיים, אבל בחיים לא אהיה שוב לקוחה של 012.
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' חזן, טופלה ע"י נציג מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה