פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 27 בפברואר התקשרתי בסביבות 13.00 לחברת אינטרנט זהב בבקשה לשדרג את המהירות מ- 2.5 מגה ל- 5 מגה.
הפרסום שלהם אומר שאפשר להכפיל את המהירות בלא כל תשלום נוסף ואולם הפקידה איתה דיברתי שיקרה לי ואמרה שהיה להם מבצע כזה אך הוא כבר לא בתוקף . לפי כך חייבה אותי לשדרג ל- 10 מגה ולשלם -.55 שח כל חודש.

יותר מאוחר התקשתי למחלקה אחרת של אינטרנט זהב ושם אמרו לי שאין שום בעיה אפשר לשדרג ל- 5 מגה בלא שום עלות נוספת.

ברצוני להבין למה חברת 012 שמה פקידים רמאים הסוחטים לקוחות במחלקת השירות שלהם.
הרי רק במקרה צלצלתי שוב ל 012 כשלהפתעתי הובהר לי שהפקידה הקודמת
רימתה אותי.
אין גבול לכיעור ולרמאויות.
בעבר כבר נתקלתי ברמאויות מהפקידים של אותה חברה ולכן כשהם מצלצלים אלי בהצעות שונות אני אפילו לא טורחת להקשיב וישר שוללת כל הצעה.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה