|
|
|
|
|
|
רמאות של החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 27 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום 27 בפברואר התקשרתי בסביבות 13.00 לחברת אינטרנט זהב בבקשה לשדרג את המהירות מ- 2.5 מגה ל- 5 מגה.
הפרסום שלהם אומר שאפשר להכפיל את המהירות בלא כל תשלום נוסף ואולם הפקידה איתה דיברתי שיקרה לי ואמרה שהיה להם מבצע כזה אך הוא כבר לא בתוקף . לפי כך חייבה אותי לשדרג ל- 10 מגה ולשלם -.55 שח כל חודש.
יותר מאוחר התקשתי למחלקה אחרת של אינטרנט זהב ושם אמרו לי שאין שום בעיה אפשר לשדרג ל- 5 מגה בלא שום עלות נוספת.
ברצוני להבין למה חברת 012 שמה פקידים רמאים הסוחטים לקוחות במחלקת השירות שלהם.
הרי רק במקרה צלצלתי שוב ל 012 כשלהפתעתי הובהר לי שהפקידה הקודמת
רימתה אותי.
אין גבול לכיעור ולרמאויות.
בעבר כבר נתקלתי ברמאויות מהפקידים של אותה חברה ולכן כשהם מצלצלים אלי בהצעות שונות אני אפילו לא טורחת להקשיב וישר שוללת כל הצעה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|