פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת ליצור קשר עם שרות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מיום 28/2/12 אנו מנסים לפנות לשרות הלקוחות של חברתכם ע"מ לסיים את ההתקשרות עם חברתכם (012).
כפי שניתן לראות בנתונים אצלכם, הקו נוייד בתאריך זה (28/2/12) ומתאריך זה אנו מנסים להשיגכם ע"מ לנתק את שירותי האינטרנט שלכם.
מתאריך זה ועל בסיס יום יומי ומדי כמה שעות אנו מנסים ליצור קשר עם שרות הלקוחות של חברתכם, במטרה לנתק את שרותי האינטרנט, ברם להפתעתינו ולמרות זמן רב במיוחד שהקדשנו לכך בכל פעם, לא ענה לנו איש מנציגי שרות הלקוחות.
במקביל הותרנו את פרטינו באתר האינטרנט שלכם, ברם למרות ההבטחה כי נציג יצור עמנו קשר בהקדם (כך נכתב באותיות קידוש לבנה על ידכם), פנייתינו לא נענתה ואיש לא יצר עמנו קשר.
רק היום, לאחר כשעה וחצי של המתנה ומעבר בין 3 נציגים של חברתכם (טכני, שרות ושימור) הצלחנו לבסוף להגיע לנציגת שרות בשם דנה ודרשנו לבטל את השירות מתאריך 28/2/12.
הנציגה טענה כי היא יכולה לבטל רק מהיום ולא רטרואקטיבית.
מספר הפנייה הינו 51453952.
לטענתה, התשלום היחסי בגין 5 הימים שחלפו מבלי שהשרות נותק (באשמתכם הישירה ואגב מתן שרות לקוי במיוחד, וזאת בלשון המעטה) נחוייב על סך 25 ש"ח.
מבחינתינו, דין פרוטה כדין מאה ואין לנו שום כוונה לשלם ולו שקל אחד בגין הטיפול החלמאי לו זכינו מחברתכם.
נבהיר כי לא קבלנו שום הנחיות מתי יגיע אלינו נציג השרות ע"מ ליטול חזרה את הציוד של חברתכם.
כמוכן לא נמסר לנו כי אכן השרות נותק,, כפי שביקשנו.
עלינו להבהיר כי נותרנו עם טעם מר במיוחד מהתנהלותכם ואין ספק שהדבר ישפיע עלינו בעתיד למקרה ונשקול לחזור אל חברתכם.
נבקש כי ייצרו עמנו קשר (טל:054-9700350) באופן מיידי.
בטי ובועז פז, יבנה (טלפון בבית 08-6492035).
וגם כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניו הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה