|
|
|
|
|
|
חיוב יתר בתאריף שגוי |
נושא התלונה: |
קסיאנוב יבגני |
שם/כינוי: |
יום שלישי 27 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הצתרפתי לתוכנית של שיחות לחו"ל בתאריף מוזל 0.31 אג' לדקה ומהסבר של נציג הבנתי שהתראיף נכנס לתוקף במיידי.למחרת עשיתי שיחה לחו"ל (מוסקבה) וחיבו אותי לפי 3.5 ש"ח לדקה זה מה שהתברר מחשבון חודשי.פניתי לשירות לקוחות בדרישה לחשב חיוב בתאריף הנכון,הופתך לי לבדוק את הנושא ולחזור אלי לאחר שעה.עבור שבועיים ושתי ניסיונות לקבל החזר על חיוב שגוי אף אחת מנציגים לא חזר ולא תיקן את הטעות.
|
עוגמת נפש והפסד כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת פניות הציבור . |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון . |
תגובה: |
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . |
פתרון: |
|
|
|