פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
למעלה מ- 3 שפעמים ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות של חב' 012. כעבור כ- 20 דקות ענתה לי נציגה וכאשר הבינה כי ברצוני להתנתק ביקשה להעביר אותי ל"שירות ניתוק". ביקשתי בכל לשון של בקשה שתנתק בעצמה הואיל ואני נחושה להתנתק (עברתי לספק אינטרנט אחר). תחינותיי לא הועילו והנציגה העבירה אותי להמתנה נוספת שארכה 57 דקות תמימות לאחריהן לא היה מענה ונאלצתי לנתק ולסיים את ההמתנה.מרוב יאוש שלחתי גם פקס לפניות הציבור ועדיין לא נענתי. ברור לי שחב' 012 עושה הכל ע"מ להתחמק מהודעת הניתוק שלי וזאת כדי להמשיך ולגבות דמי מנוי עבור מנוי שאינו פעיל. כל בקשתי היא, להיתנתק משירות ספק האינטרנט של חב' 012!!! ועוד היום עם החזר כספי מיום הפניות, למעלה משבוע.
עלבון סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה