פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לניתוק משרותי אינטרנט 012 לא נענית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המכתב שנשלח לחברת 012.
דרישה לניתוק מיידי של שרותי האינטרנט

אני דורש ניתוק מיידי של שרותי האינטרנט והפסקת החיוב החודשי הקבוע.
בתאריך 8.3.12 ניסיתי לבצע ניתוק משרותי האינטרנט אולם כל בקשותיי לא נענו לאחר 45 דקות של שיחות בטלפון.
בשעה 14:30 יצרתי קשר טלפוני עם נציגה בשרות לקוחות שלקחה את פרטיי ולאחר בקשתי להתנתק העבירה אותי למדור "שימור לקוחות". המתנתי על הקו 15 דקות !!! אולם לא זכיתי למענה ולבסוף השיחה התנתקה. ניסיתי 3 פעמים נוספות ליצור קשר. שוחחתי עם מריה "מהצוות של שני" (היא סירבה למסור לי את שם משפחתה) והיא שוב העבירה אותי לשימור לקוחות אולם מיד לאחר מכן השיחה התנתקה. בשיחה שלישית יזומה על ידי – שוב חזרתי למריה והפצרתי בה לא להעביר אותי הלאה אלא לקחת את פרטיי ולספק לי מייל או מספר פקס שאוכל לשלוח בקשה לניתוק. היא דרשה נמרצות ובגסות שאמתין ולפני שהספקתי לענות העבירה אותי שוב וכעבור מספר שניות השיחה התנתקה. בפעם הרביעית והאחרונה ענתה ריטה. הסברתי לה כי אינני מעוניין שתעביר את השיחה ותיארתי את תסכולי מהיחס לו אני זוכה. נתתי לה את מספר הטלפון שלי למקרה שהשיחה תתנתק. השיחה לא נותקה כשניסתה להעביר אותי למרות מחאתי אולם לא נעניתי לאחר המתנה סבלנית בת 16 דקות ארוכות.
לאחר שנים של עבודה משותפת אתכם אני בז לכם על השרות הלקוי. חוסר נימוס ורמת שרות ירודה כל כך לא זכורות לי מזה שנים. גם כשלקוח מעוניין להתנתק מהשרות – מן הראוי שיזכה ליחס הוגן ולמענה סביר.
אינני מעוניין בכל קשר עם החברה שלכם. אני דורש בזאת ניתוק מיידי של שרותי האינטרנט.
אני דורש לקבל מכתב המאשר קבלת הודעה זאת.
באם לא אקבל תגובה למכתב זה תוך שבוע ימים מהיום (8.3.12) אדאג להעביר את התלונה למועצה הישראלית לצרכנות למדורי הצרכנות בעיתונים היומיים ולפנות לערכאות.

ד"ר גדעון בכר תז 23686801
האנפה 38 תל מונד
0545-600700
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי משרותי האינטרנט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בכר, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה