פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעות חיוב שגויות נושא התלונה:
זקרבסקי ולדיסלב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתור לקוח שסיים מסלול אינטרנט בתאריך 08.01.2012 אני קיבלתי הודעת חוב שלפיה התנתקות בוצעה ב28 לינואר וקיימים 20 ימי הפרש לתשלום בסך 35 שח.

פניתי לחברה ונאמר לי כי חלה טעות והעניין יוסדר. ביקשתי לקבל הודעה על כך, אך במקומה קיבלתי הודעת חוב נוספת, זהה לקודמתה.
טירטור בשירות טלפוני. סוג הנזק :
תיקון הטעות במערכת והודעה בכתב כי לא קיים כל חוב וכל טענה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה