פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי עבור שירותים למרות שאינני מנוי שלהם בכלל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוייבתי עבור אינטרנט לחודש ינואר למרות שלא היזמנתי שום שירות.
התלוננתי לחברה ואמרו לי שזה טעות ושיחזירו לי את הכסף.
בחודש פברואר חוייבתי שוב ושוב התלוננתי לחברה שענו לי שקרה שוב טעות ויחזירו לי את הכסף על שתי החודשים.
אני כעת מבקש גם החזר כספי וגם פיצוי על אובדן הזמן שגרמו לי.
החזר הכספים ופיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר עייאש, טופלה ע"י מנהל מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה