פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות ואי ניתוק מהחברה במשך שנתיים תמימות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני אשה בת 74,ניצולת שואה שמטופלת במחלת סרטן שהתגלתה אצלי בשנת 2009.
מזה כשנתיים שאני מנסה ללא הצלחה להתנתק מחברת 012. מאז אני עוברת גיהנום מול החברה שהמשיכה לחייב אותי ולהימנע מניתוק למרות אין ספור פניות בכתב ובטלפון שרובן לא נענו.
החברה בחרה לפתוח 2 חשבונות עבורי וכאשר ניתקה אותי מאחד המשיכה לחייב את השני. חשוב לציין שהחברה המשיכה לחייב אותי באותה תקופה למרות שלא קיבלתי כל שירות ועברתי בתחילת הסאגה לחברה אחרת.
למשל, בעת פתיחת החשבון הציעו לי ביוזמתם תיבת מייל מתנה.
מאז בקשת הניתוק התברר לי שלפתע המתנה הזו עולה ביוקר והחברה טוענת כי היא מחייבת אותי על אותה תיבת מייל וכי תיבת המייל הפכה לפתע לחשבון משתמש שדרכו חויבתי.
אינני מבינה מהיכן החוצפה לחייב אותי על מייל כאשר אני יכולה לקבל בכל מקום חשבון מייל בחינם.
החברה ממשיכה להתעלם מבקשות חוזרות ונשנות שלי לנתק לחלוטין כל קשר איתה ולזכות אותי עבור כל החיובים בשנתיים האחרונות שלא הייתה להם הצדקה.
לא יעלה על הדעת שבשנת 2012 אצטרך להשקיע זמן יקר וכוחות נפשיים רבים בדרישה מחברה מסחרית שמתנהלת בצורה כזו.
חמור מכך, כאשר פעם אחת כן ענו לי לטלפון וביקשתי להתנתק ולמחוק אותי מהמערכת שלהם לחלוטין נאמר לי כי החברה לא מוחקת לקוחות מהמחשבים שלה. זאת ועוד, מאחר ולא נותרה בידי ברירה ניתקתי את הוראת הקבע והחברה המציאה טופס חדש למי
שאין להם אמצעי תשלום. לא ברור מדוע במקרה שלי יש בכלל צורך בטופס כזה מאחר וכבר זמן רב אינני מקבלת שירות מהחברה אך היא מתעקשת לחייב אותי.
החברה כופה עצמה עלי ומסרבת בעקביות לנתק אותי תוך התנהגות שגורמת לי נזק כבד ובעיקר עגמת נפש קשה לאור העובדה שאני חולה ומבוגרת מאוד ואין בידי היכולת להתמודד עם חברה דורסנית כל כך.
אני מאוד מקווה שהפרסום באתר זה יסייע לי להתנתק מהחברה ולקבל פיצוי הולם על הסיוט שאני עוברת עם החברה בשנתיים האחרונות. חשוב לציין שאת כל התלונה אני מעבירה גם למשרד התקשורת ומקווה שהם יפעלו נגד החברה משום שהתנהלות צרכנית מסוג זה חייבת לקבל מענה הולם כדי שהחברה לא תעשה דברים דומים ללקוחות אחרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שטיינברג, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה