פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מחבילת אינטרנט שהוצעה בטלפון נושא התלונה:
ולטמן איתן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של עם חבילת באנדל של הוט כתשתית ו012 כספק, ב2.5 מגה. התנתקתי מהוט וביקשתי להתנתק גם מ012. הנציגה של 012 הציעה לי חבילת באנדל ביחד עם חברת בזק בתשלום של 60 שקלים לחודש סה"כ (תשתית + ספק) עבור 10 מגה. הסכמתי, והיא העלתה לשיחת ועידה נציגה של בזק וביחד תאמנו את העיסקה. השיחה הוקלטה ויש תיעוד ברור מספר פעמים שהחבילה שמוצעת היא בתשלום של 60 שקלים עבור עשרה מגה.
לאחר ההתקנה התברר לי שאני עדיין גולש במהירות של 2.5 מגה. בשיחה ראשונה ל012 הנציגה אמרה לי ש"לא יכול להיות שהציעו לי חבילה של 10 מגה ב60 שקלים לחודש, אין מחיר כזה". בשיחה שנייה הנציגה מצאה תיעוד לכך שזו החבילה שהציעו לי, אבל אומרת לי שזו טעות ואין חבילה כזו והם לא יכולים להציע אותה. בשיחה עם בזק שמעתי דברים דומים.

בקיצור - שתי החברות מתנערות לחלוטין מהעסקה שסיכמתי עליה בטלפון עם נציגות שלהן, בטענה ש"אין חבילה כזו ואין מה לעשות" למרות שיש לי תיעוד ברור שסיכמתי בטלפון על העסקה שלכאורה לא קיימת.
יחס מזלזל וטרטור סוג הנזק :
לקבל את החבילה שעליה חתמתי או לחילופין פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה