פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר התנתקות נושא התלונה:
שריקי בני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
ברצוני להתלונן על השירות הרע שהנני מקבל מהנציגים הטלפוניים שלכם. כשהתעניינתי לגבי אינטרנט נציגיכם ענו מאוד מהר וכמובן היו נחמדים והציעו לי הצעה לשנות תשתית להוט וספק ל012 סמייל במחיר יחסית זול. נציג שלכם בשם שלומי דיבר איתי ועם אשתי והבטיח לי שאין צורך להתנתק מבזק(התשתית שהיינו עליה עד עכשיו) והוא יעשה הכל כולל! הניתוק מהם. הסכמנו לזה והתחברנו אליכם עם השירות שהוצע לנו ורק לאחר חודשיים מתחילת השירות שיקבלנו ממכם שמנו לב שלא רק שאותו נציג בשם שלומי לא טיפל בזה אלא אנחנו שילמנו גם לבזק וגם לכם ולהוט. מיותר לציין שפשוט ייבשו אותנו בטלפון שעות!! וגרמו לנו לבזבז עשרות שקלים על המתנה לשירות מנציגיכם. החלטנו להתנתק ולשלם אפילו יותר ממה שהצעתם לנו כדי לקבל שירות טוב יותר מחברה מתחרה שלכם. כאמור לאחר חודשיים שהתנתקנו ממכם אני מתחבר לחשבון שלי באינטרנט ונדהם לגלות שחוייבתי ב71 שקלים סתם!! אשתי התקשרה היום לשירות לקוחות כדי לברר מהי הסיבה לכך ונציגה בשם זוהר שענתה לה לא התייחסה אליה בכלל, שמה אותה על המתנה חצי שעה! עד שלבסוף הטלפון התנתק. אשתי התקשרה שוב פעם והפעם גם לאחר 12 דקות המתנה ענה לה נציג בשם טל שפשוט התנהג בצורה פשוט מבזה בזה שכל פעם שהיא דיברה הוא שם אותה על השתק!! זו פשוט בושה שכאלו נציגים יש לכם בחברה!!! אני רוצה להוסיף ולומר שעל אותם חודשיים ששילמנו כפול בגלל נציג לא אחראי שלכם ויתרנו כבר מייאוש ועל החיוב האחרון שחייבתם אותי אני לא אוותר ואלך איתכם לבית משפט ואפרסם את העוול והעוגמת נפש שגרמתם לי במידה ולא תזכו אותי על כל הסכום.
עוגמת נפש הובזבוז זמן יקר שאין לנו סוג הנזק :
זיכוי מיידי על הסכום הנ"ל פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפונה שוחח עם מחלקת פניות הציבור ב- 012 סמייל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה