|
|
|
|
|
|
חיובים כספיים ובזבוז זמן של לקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
בחודש 11/2011 התחברתי לספק אינטרנט חדש. בחודש זה ולאחריו התקשרתי על מנת לבטל 2 דברים: אינטרנט דרך "זהב" וטלפון קווי. מספר פניה לביטול: 50177695.
מסתבר שעדיין ירדו לי חיובים כספיים חודשים נוספים, לאחר שעות המתנה התברר כי הם ניתקו אותי רק מהטלפון הקווי לטענתם. ביקשתי לבדוק תרשומות שיחה, כי לא ייתכן שיחזירו לי את המכשיר שמחבר לאינטרנט ולטלפון הקווי ויאמרו לי כי לא ביטלתי זאת.
יש לי חיובים חדשים מהספק החדש ולא ייתכן כי אשלם כפילוכפול.
התייאשתי מההמתנה, ומ"נחזור אלייך לאחר בירור".
אבקש החזרים על הכסף ששילמתי לחינם.
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרים כספיים ומכתב התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|