פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תנאי חבילה + מחיר ללא הסכמתי וללא מתן פתרון ריאלי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הייתה להורים שלי חבילת אינטרנט ב-2.5 מגה - שילמתי כ65 ש"ח תשתית לבזק וכ25 ש"ח ספק ל-012
בשלב מסויים (או 19 או 22 למרץ 2012, תלוי מי ענה לי במוקד 012) 012 שינו לי את החבילה ל-4 מגה כשאני משלם רק להם על שני המוצרים (ספק בזק ותשתית) 125 ש"ח. זה ללא הסכמת אבא שלי. ז"א אני משלם רק ל012 והם מפרישים כסף לבזק.
דיברתי עם 012, הם אמרו שבאמת לא מופיע שבוצעה פנייה אלינו בנושא ובוצעה טעות על ידם. אחרי טירטורים והמתנות של ימים חזרו ואמרו שכן התקיימה שיחה אבל לא הייתה תקינה ושאני צודק. הפתרון שלהם הוא להעביר אותי ל-5 מגה במחיר של 20 ש"ח וחודשיים חינם.
הבעיה היא שבזק מבקשים ממני 85 ש"ח ל-5 מגה והם כבר לא מקבלים לקוחות חדשים למהירויות נמוכות מזה.
המשמעות - 012 הוציאו אותי מהחבילה שהייתה לי מול בזק, לא ניתן להחזיר אותי לאותה מהירות/אותו מחיר ואני צריך לשלם יותר למהירות יותר גבוהה (שלא רציתי מלכתחילה)
להורים שלי אין צורך במהירות יותר גבוהה, הם פנסיונרים שרק קוראים מיילים, אני צריך לחזור למצב הקודם שבו הייתי משלם פחות ממה שמוצע לי עכשיו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של הפרש ששולם ללא הסכמה החל ממרץ + מתן חבילה (של ספק ותשתית) במחיר ששילמתי לפני או פחות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גרונברגר, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה