פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקרים באופן קבוע נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שדודתי נפטרה בארה"ב יצרתי קשר עם 012 בכדי לקבל דיל שיחות לארה"ב בכדי שאוכל לנחם אבלים.
הם הציעו לי 100 דקות ב 20 שקלים , ציינתי שאני לא מעוניינת בתוכנית רק ב100 דקות כי אין לי קשר רציף עם המשפחה בחו"ל .
הם נתנו לי את הדיל וביקשו עוד שתי מספרי טלפון של קרובים שיוכלו לדבר ב 100 דקות שרכשתי נתתי של אחותי ושל הסבתא ......
נאמר לי שה100 דקות טובות עד סוף החודש ולאחר מכן מה שהיה בשימוש היה ומה שלא אבד ....
צייניתי בבירור שאני לא רוצה תוכנית עוד בתחילת השיחה אבל מה שהם אומרים זה דבר אחד ומה שמקבלים זה דבר אחר לגמרי ....ל 012 יש יש שיטת שיווק המבוססת על תרמית הלקוח וזה לא פעם ראשונה שאני ניתקלת בכך .
החודש (חצי שנה אחרי ) אני רואה בפירוט כרטיס אשראי סכום של 22 -23 שקלים , יצרתי קשר לבירור העניין ( אני לא לקוחה שלהם) ונאמר לי שלקחתי תוכנית שיחות .........וזה הם גובים ממני חצי שנה ........זאת מילה כנגד מילה , ביקשתי את הקלטת השיחה (נאמר שהשיחה מוקלטת בתחילתה) וכמובן כמובן היא איננה......הם אומרים שהיה שימוש בשירות ( אחותי התקשרה לחו"ל פעם אחת) וממשיכים להתווכח ולנסות במילה אחת להתיש את הלקוח חסר האונים....
הרי בבירור ניתן ליראות שממספר הטלפון האישי שלי לא יצאו שיחות לחו"ל
תיזהרו מהחברה הזאת , תבקשו שישלחו לכם חוזה תעיינו בו ורק אז תסגרו עיסקה בשום פנים ואופןןןןןן לא לסגור בעל פה דרך הטלפון הם שקרניים!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה