פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא בקשתי וללא שימוש. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
האצל 53 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גולש ב 012 במהירות של 10 מגה.
דיברתי בעבר עם נציג מכירות של החברה והתענייענתי ב20 מגה בחבילה משולבת + תשתית של בזק.
דיברתי עם הנציג בטלפון והוא עשה שיחת ועידה לחברת בזק.
דיברנו אם נציגה שאני לא זוכר את שמה בדיוק.
היא בדקה שהאזור שבו אני גר לא תומך במהירות של 20 מגה.
התאכזבתי שאני לא יכול לקבל את השירות הזה.
בטלפון היה איתי נציג בשם דניאל התאכזבתי מאוד והנציג הבין שאני לא יכול להנות מהשירות הזה ולכן הוא נאלץ לבטל את כל העסקה שכמעט סגרנו טלפונית.
ביקשתי ממנו והבהרתי לו שלא יחייבו אותי למרות שיש לך את פרטי כרטיס האשראי שלי.
הוא אמר לי שאין מצב שיחייבו אותי כל עוד שלא נמסר אלי סיסמא וזה לא עבד בפועל אז לא ייתכן שחיייבו אותי.
הוא אמר שהאזור שלי לא תומך ב20 מגה ולכן הוא מבטל את זה.
אני שוב חששתי משיהיה לי חיוב מיותר באשראי.
ושוב הוא טען וחזר בו שאין מצב שיחייבו אותי מכיון שזה לא עובד וזה בלתי אפשרי לחבר אותי לחבילה משולבת + בזק כי האזור שלי לא תומך.
הגיע אליי הביתה חשבונית בסה"כ 164.02.
התקשרתי לשירות הלקחות כדי לברר למה חייבו אותי, והיא טוענת שקיבלתי חודש מתנה וחודש אחד חייבו אותי.
אני הסברתי לה את כל מה שנאמר בשיחת טלפון עם הנציג.
והסברתי לה דבר בפרט פרט.
היא אומרת לי שהיא לא יכולה בשום פנים ואופן לזכות אותי אלא רק לבטל את החבילה.
ביקשתי ממנה שיאזינו להקלטה של השיחה לצורך בקרת איכות ושיפור איכות השירות ולראות אכן שאני צודק.
והיא חזרה בה שההקלטה לא מוקלטת ולא כל השיחות מוקלטות.
ביקשתי לדבר עם מנהל היא התעקשה שאני ידבר עם מנהל אחרי מספר בקשות שביקשתי לשוחח איתו.
הם בשום פנים ואופן לא רוצים לזכות אותי ולא רוצים לשמוע לי.
אני מנסה שוב ושוב להסביר לה ולהגיד לה אולי היא לא מבינה אותי, והיא חוזרת בעצמה בזלזול ומסבירה לי בקול מורם אני לא יכולה לזכות אותך. מה אתה לא מבין.
אני יכולה רק לבטל לך את החבילה.
ממש נפגעתי מהשירות שלה. ובכלל התאכזבתי מהחברה.

אשמח אם תתנו לי ייעוץ מה אני יכול לעשות בנדון הזה.
תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת במחלקת שירות לקו שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מנהלת במחלקת שרות הלקוחות של 012 סמייל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה