פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקבל ציוד בחזרה ודרישה לחיוב עבור הציוד למשך 36 חודשים נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 6 חודשים הציעו לי טלפון קווי ב-9.99 ש"ח לחודש הכולל בנק של 1000 דקות לכל היעדים. נאמר לי שלאחר חודשיים המחיר יעלה, שאין התחייבות ושההתקנה חינם. נאמר לי גם שאחרי חודשיים אני אוכל לבקש שיאריכו לי את המבצע לעוד חודשיים.
התקינו לי סופר בוקס בבית, נאמר לי שחייבים להתקין לי סופר בוקס בבית בשביל שיהיה לי טלפון קווי. נאמר לי שאני לא אשלם על הסופר בוקס ושהוא רק בשביל שיהיה אפשר לחבר טלפון לאינטרנט.
לאחר חודשיים התקשרתי וביקשתי שיאריכו את המבצע או שאני אתנתק. הסכימו להאריך לי את המבצע. באותה שיחה שאלתי שוב האם אני יוכל להפסיק את השירות בכל רגע ללא קנס או תשלום אחר ונאמר לי שכן. נאמר לי שוב שהמבצע לחודשיים רק ואז המחיר יעלה.
כעבור חודשיים נוספים התקשרתי שוב וביקשתי שיאריכו את המבצע או שאני אתנתק. הסכימו להאריך לי את המבצע בחודשיים נוספים, אך הפעם אמרו לי שלא אוכל להאריך שוב את המבצע בחודשיים נוספים. בשיחה זו שאלתי שוב האם אני יוכל להפסיק את השירות בכל רגע ללא קנס או תשלום אחר ונאמר לי שכן.
כמה ימים לפני תום הארכה הנוספת התקשרתי לוודא את היכולת להתנתק מהשירות ללא חיוב נוסף ונאמר לי שאין בעיה ושאני אתקשר ביום האחרון של המבצע וינתקו אותי ללא תשלום נוסף, רק שהפעם הוסיפו שאני אצטרך לשלוח להם את הסופר בוקס בחזרה.
ביום האחרון למבצע (20/8/2012), התקשרתי על מנת להתנתק מהשירות כי אין לי צורך יותר בקו הטלפון הזה. נציגת שירות העבירה אותי לנציגה בשם נטלי מצוות ליטל שבמחלקת קישרי לקוחות, על מנת להתנתק. נטלי אמרה לי שאין בעיה לנתק אותי מהשירות, אבל שאני אצטרך לשלם למשך 30 חודשים נוספים 15 ש"ח בחודש על הסופר בוקס. אמרתי לה שזה לא בסדר ושלא אמרו לי כזה דבר, שלא לדבר על זה שזה ממש לא הגיוני בהשוואה לשאר נותני השירות בשוק. בסופו של דבר היא התעקשה ואמרה שהיא חייבת להמשיך לחייב אותי, אבל שהיא תדאג שיחזור אלי מנהל תוך 72 שעות.
בשיחות עם חברים שלי מהעבודה (אני עובד בחברת HP- וכמה חברים עשו את אותו קו טלפוני בערך באותו זמן), הבנתי שדבר דומה קרה להם, אבל כשהם "צעקו" על שירות הלקוחות בסופו של דבר הוחלט לוותר להם ולשלוח להם מעטפת גוביינה על מנת שהם יישלחו את הציוד בחזרה ל-012.

ללא קשר במהלך 6 החודשים האלו כבר הצליחו לחייב אותי, חיובים מיותרים ע"ס כ-60 ש"ח, שאותם כבר הצלחתי לקבל כזיכוי, אבל לא לחשבון. נאמר לי שבמידה ואני אתנתק ואסגור חשבון כל החובות של 012 אלי יועברו לחשבון שלי.

אין לי מילים על הצורה שהכל נעשה, אני לא מבין למה אני צריך לצעוק (עוד לא צעקתי על אף נציג/ה בשירות הלקוחות) או בכלל למה אני צריך לבזבז על זה זמן. ניסו למכור לי שירות טלפון שהייתי צריך בזמנו, עכשיו אני כבר לא צריך, למה לא פשוט לסיים את הכל בצד הטוב ביותר ובעתיד אולי אני אשתמש בשירותים אחרים או אמליץ על שירות הטלפון הקווי למשפחה וחברים.

הכסף לא מגיע ל-012 שכן עבור השירות שהם הציעו נדרש הסופר בוקס , שלא לדבר על זה שהבנתי מחברים שיש אופציה נוספת שבכלל לא הציעו לי, והיא מתאם יותר זול ויותר פשוט שיעשה את אותה עבודה.
כספי סוג הנזק :
הסכמה לקבל את הציוד בחזרה על חשבונם וללא חיוב נוסף גם בהמשך. סגירת חשבון מלאה כולל זיכוי החשבון. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה