פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי בעבור אינטרנט למרות שאינני מנויה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים, קיבלתי שיחת טלפון מ-012 בה גיליתי להפתעתי כי חשבוני חויב כל חודש סכום של 84 שקלים בעבור שירותי אינטרנט.
מתברר כי חיוב זה החל עוד בשנת 2004.
הדבר תמוה מאוד שכן איני משתמשת בשירותי 012 בעבור אינטרנט. אני מנויה לחברה מתחרה.
מיותר לציין שלא קיבלתי ולו חשבונית אחת, דרך הדואר או המייל, המתריעה על החיוב האמור.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה האמורה, לבקש כי תומצא לי הסכמתי לביצוע התשלום והחוזה המתיר זאת, אולם התשובה היחידה לה זכיתי היא כי המנוי יופסק מעתה והלאה. תשובה שהתעלמה באופן מוחלט מבקשתי להחזר כספי ופיצויים בגין הפלישה לפרטיות שלי ושימוש בפרטי כרטיס האשראי שלי ללא היתר.
לפי כתבה בעיתון, אני רואה ששיטה זו חוזרת על עצמה: http://www.haaretz.co.il/captain/net/1.1714937.
פניתי למועצה לצרכנות לבקש סיוע. לאחר שהמועצה לצרכנות שאלה אותם על הנושא, קיבלתי שיחת טלפון מאחת הנציגות שאין באפשרותה להחזיר את כספי וכי הצטרפתי בשנת 2004 לשירותי האינטרנט לפי המידע שברשותם.
מה עליי לעשות?
האם להגיש תביעה?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וכן פיצויים בגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה