חיוב חודשי בעבור אינטרנט למרות שאינני מנויה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים, קיבלתי שיחת טלפון מ-012 בה גיליתי להפתעתי כי חשבוני חויב כל חודש סכום של 84 שקלים בעבור שירותי אינטרנט.
מתברר כי חיוב זה החל עוד בשנת 2004.
הדבר תמוה מאוד שכן איני משתמשת בשירותי 012 בעבור אינטרנט. אני מנויה לחברה מתחרה.
מיותר לציין שלא קיבלתי ולו חשבונית אחת, דרך הדואר או המייל, המתריעה על החיוב האמור.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה האמורה, לבקש כי תומצא לי הסכמתי לביצוע התשלום והחוזה המתיר זאת, אולם התשובה היחידה לה זכיתי היא כי המנוי יופסק מעתה והלאה. תשובה שהתעלמה באופן מוחלט מבקשתי להחזר כספי ופיצויים בגין הפלישה לפרטיות שלי ושימוש בפרטי כרטיס האשראי שלי ללא היתר.
לפי כתבה בעיתון, אני רואה ששיטה זו חוזרת על עצמה: http://www.haaretz.co.il/captain/net/1.1714937.
פניתי למועצה לצרכנות לבקש סיוע. לאחר שהמועצה לצרכנות שאלה אותם על הנושא, קיבלתי שיחת טלפון מאחת הנציגות שאין באפשרותה להחזיר את כספי וכי הצטרפתי בשנת 2004 לשירותי האינטרנט לפי המידע שברשותם.
מה עליי לעשות?
האם להגיש תביעה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי וכן פיצויים בגין עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|