פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור, זילזול,חוצפת נציגים,חוסר מיקצעויות , ביזבוז כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
- סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לשיחה של 5ו לא יותר דקות , כדי להודיע החלפת מאירות של אינטרנת הייתי צריכה לחקות יותר משעה בטלפון/ מי אשלם לסלקום על זה ??/ , לשמוע מוזיקה מעצבנת ובסוף שהפקידות אנו /פעמיים/ לי במקום לקבל השירות הנדרש אמרו שאיאפשר לטפל בי ואני צריכה להתקשר מאוחר יותר. לכל הדרישה שלי לשמוע אותי הן ענו בחוסר אימפטיהוותרקו לי את הטלפון.מעניין איך גם ב8:30 בבוקר כבר כל המדות היו תפוסות !...חברה מבוקשת מאוד !!!
אתמול חיכיתי 4 שעות שנציג 012 התקשר עליי/כשנוח לחבר, לא לי/ כי בטעות התקשרתי לתמיכה הטכנית במקום לשרות לקוחות/שגם ככה לא עונים/, אותו בחור היה חוצפן ולא היה לא שום כונה לעזור לי.



לא רוצה להיות לקוחה לחברה שמזלזלת בי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה