פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לאחר בקשות חוזרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים ביקשתי להתנתק מהחברה ולאחר שהבנתי שאני עדיין מקבלת חשבוניות ולאחר בירור הם טענו כי ביקשתי להתנתק רק מהאינטרנט ולא משיחות לחו"ל. ביקשתי הוכחה מוקלטת והם טענו שיבדקו. לאחר 2 נסיונות נוספים הבטיחו שמטפלים בבעיה ועדיין לאחר חודש אין תשובה.
בינתיים אני ממשיכה לשלם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה