פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אפשרות להתנתק נושא התלונה:
וינשטוק אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הייתי לקוח של 013 ברק, קיבלתי הצעה טובה יותר מקווי זהב,
עברתי לשרותם באינטרנט ולזמן מה זה היה ממש בסדר.
לאחר תקופה מסויימת (תום המבצע) פניתי אליהם ואף הארכתי את ההתחייבות לחברה בעוד כחצי שנה,
לפני מספר ימים החלטתי לבחון את החברה שנותנת לי את השירות ושמתי לב שהמבצע נגמר ואני משלם סכום נכבד הרבה יותר (דבר שעליו אני לא מתלונן, אם זה באותוית הקטנות, זה בסדר...) ביקשתי להתנתק לאחר שדיברתי עם מתחרים (נטוויז'ן) שנתנו לי דיל טוב יותר.
מאז כבר 3 ימים שלא חוזרים אלי, הנציגה בשירות לקוחות אומרת שהשם שלי ברשימה של האנשים של "שימור לקוחות" ו3 ימים לא חוזרים אלי, שאני פונה או לשירות לקוחות או לתמיכה טכנית [שנואשים מנסים הכל] הם אומרים שהם לא יכולים לעשות דבר ורק "שימור לקוחות" יכולים לעשות את התהליך.
לפי דעתי צוות "שימור הלקוחות" שלהם הוא פשוט צוות שלא עושה כלום, זאת אחלה דרך לא לתת ללקוחות להתנתק, לדעתי העובדה שסוף החודש מתקרב גם משחקת לטובתם כי עוד יום הם גוזרים את הקופון גם על החודש הבא!
פשוט ב-י-ז-י-ו-ן!
בנוסף יש לציין שכל השיחות העקרות האלו לוקחות שנים כי ל012 יש את המענה הכי איטי במדינה...
כספי סוג הנזק :
ניתוק האינטנט! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קשרי הלקוחות חזרו אל מר וינשטוק כבר ביום שלישי בבוקר (30.05) וזאת ללא קשר לפנייתו דרך האתר. מר וינשטוק טופל על ידם לשביעות רצונו המלאה, ונמצאה לו חבילה שעונה על צרכיו.

חשוב לציין כי 012 עושה מאמצים כבירים על מנת לתת לכל לקוח את השירות הכי אישי, הכי זריז והכי מקצועי. על כן, אנו מודים למר וינשטוק על פנייתו ומבטיחים שנעשה כל שביכולתנו על מנת להמשיך ולקצר את זמן ההמתנה לשירות, אשר כבר עכשיו הוא מהזריזים בארץ.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה