פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות משלוחים לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז זיו, נווה שאנן כתובת:
נווה שאנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית, אני רוצה להקדים ולומר שאין לי טענות כלל לאיכות הפיצה. אני לקוחה ותיקה של פיצה מטר, ומזמינה מהם באופן קבוע במהלך ה-4 שנים האחרונות, פחות או יותר, עוד כשהסניף היה במרכז הכרמל, והפיצה היא טעימה מאוד והמחירים סבירים.
תלונתי היא על איכות השרות של הסניף במשלוחים הביתה. בשעה 18:30 ביום האמור הזמנתי פיצה הביתה ונאמר לי בטלפון שייקח כ-50 דקות עד שהפיצה תגיע. בסביבות השעה 20:45 (!!!), לאחר שהפיצה עדיין לא הגיעה הרמתי טלפון לסניף ונאמר לי שהשליח כבר בדרך, ועוד מס' שניות ממש הוא יגיע. לאחר כ-20 דקות נוספות השליח הגיע עם הפיצה. במהלך השיחה לא ניתנה לי שום הסבר מעשי לאיחור הרב.
בפעם האחרונה (לפני אתמול) שהזמנתי גם קרה בדיוק אותו הדבר - הפיצה הגיעה באיחור רב, ללא שום הודעה מהסניף, שלא לדבר על התנצלות. ובפעם שלפני כן, כשעה בערך לאחר ביצוע ההזמנה נציג הסניף התקשר והודיע שלא יוכלו לספק את ההזמנה, כי לשליח היו בעיות עם הקטנוע (מה שלגיטימי ואם בכך זה היה מסתיים, לא הייתי מעלה זאת שוב).
ברור לי לגמרי ומקובל לגמרי שקורים לפעמים דברים שאינם בשליטת עובדי הסניף. עם זאת, קצת תמוה שאם משלוח של פיצה מתאחר ביותר משעתיים, אף אחד לא טורח להרים טלפון ללקוח ולהודיע לו על כך ולהתנצל על חוסר הנוחות שנגרם לו. אם יש לחץ רב והסניף לא עומד בכמות ההזמנות, אני חושבת שמן הראוי היה ליידע אותי לפני ביצוע ההזמנה ולתת לי את הבחירה האם להמשיך בהזמנה או לא ולא להשאיר אותי תלויה באויר. אחרי הכל, כשמזמינים אוכל הביתה, השאיפה היא לאכול במהלך השעה הקרובה, ולא שעתיים וחצי אחרי...
בכל מקרה, לאחר מס' מקרי הזלזול שפירטתי, החלטתי שלא לבצע יותר הזמנות מפיצה מטר, אך אני מקווה שתטפלו בתלונתי בתקווה שזה ישפר את מתן השרות בחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השרות... פתרון נדרש :

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה