שירות אנוכי של פיצה מטר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שני שוברים מאתר "גרגיר" של פיצה מטר, לסניף אחד בלבד: פיצה מטר תל אביב אבן גבירול, כל אחד מהם בשווי 30 ש"ח, עם תוקף של חודש אחד בלבד, אשר עבר ב-31.12.10. אני לא גר בתל אביב ולכן לא הספקתי לנצל את הקופונים. כל בקשותיי לפיצה מטר להאריך את תוקפם של הקופונים עלו בתוהו. "אלו הנהלים", חזרו ואמרו לי. אז נכון, הם לא עברו על שום חוק, ובת'כלס בעיה שלי שלא ניצלתי את השווי של השוברים בזמן. הייתי צריך לחשוב על זה לפני שרכשתי את השוברים.
אבל מה היה קורה אם היו נותנים לי את מה ששילמתי עבורו, גם אם עברו כמה שבועות מאז "סוף התוקף"? הם היו פושטים את הרגל? את הכסף הם הרי קיבלו! מעצבן, כל כך מעצבן.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|