פיצה לא טריה שרות מתחת לכל ביקורת ויחס משפיל ומעליב |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/7 בשעה 12:15 הזמנו פיצה מ"פיצה מטר" גבעתיים. שוחחנו עם נועם והשרות שקיבלנו היה חסר סבלנות ואגרסיבי. נאמר לנו כי תשלח אלינו פיצה תוך שעה ועשרים. הפיצה הגיעה כעבור פרק הזמן שנקע אך הייתה קרה וקשה עד כי לא היה ניתן לחתוך אותה. התחושה הייתה שמדובר בפיצה לא טרייה כלל. התקשרנו פעם נוספת אך נועם, שענה לשיחה, טען כי הוא עסוק ויחזור אלינו. לאחר שלא עשה כך התקשרנו פעם נוספת והסברנו את חומרת המצב. אמר שישלח פיצה חדשה בעוד שעה ועשרים (!!!) . לאחר שראינו שהפיצה מתעכבת מלהגיעה התקשרנו שוב וביקשנו לדבר עם מנהל ולקבל גם פיצוי בשל עוגמת הנפש. נועם אמר שמנהל יחזור אלינו. לאחר שמנהל לא חזר וגם הפיצה לא הגיעה התקשרנו פעם חמישית ונועם אמר כי ביטל את ההזמנה בגלל שביקשנו לדבר עם מנהל. אין לתאר את התסכול והרעב שחשנו באותו הרגע. השעה הייתה כבר 15:05 , כ-3 שעות לאחר מועד ההזמנה, ואנו את ארוחת הצהריים של אותו היום לא קיבלנו. נעם אמר שבשל "אי ההבנה" הוא יכניס מיד פיצה חדשה לתנור ויביא אותה אלינו תוך עשרים דקות. ביקשנו שוב שבמקביל מנהל יחזור אלינו. בשעה שלוש וחצי , כמובן שהפיצה עדין לא הגיעה ולא חזר אלינו מנהל. התקשרנו שוב, פעם שישית (!!!!!) ענתה בחורה בשם ליפז שטענה שהיא המנהלת והבעלים, השרות שנתנה היה מתחת לכל ביקורת, לא הביעה שום פליאה על המקרה, לא אמפטיה לתחושות שלנו ולא שירותיות בשום צורה. הרגשנו ממש מיואשות מהיחס, מהרעב, מהזלזול. סוכם כי תשלח פיצה חדשה + פיצוי. לאחר 6 שיחות טלפוניות וכעבור 4 שעות מרגע ההזמנה, בשעה 16:15, שכבר יצאתי מהעבודה( !!!!!!!!!!) הגיעה הפיצה המיוחלת בנוסף לפיצוי- בקבוק ספרייט , שאני כלל לא שותה. לסיכום- מרגע ההתקשרות הראשון ועד לסיום ההתקשרות עם פיצה מטר גבעתיים קיבלתי שרות גרוע מזלזל ומעליב.
|
ועלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|