פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 8/5 הגעתי לאכול במסעדה כאשר הוגש לי תפריט מנייר .כאשר ביצעתי את ההזמנה היה מפורט בתפריט כי מחיר לבקבור ליטר וחצי הינו 10 ש"ח ,אך המלצר אמר שזהו לא המחיר וזהו רק תפריט משלוחים !!! במסעדה לא מגישים את מה שכתוב...וששאלתי את המלצר והסברתי לו שהדבר איננו תקין הוא פשוט שירבט בכתב ידו על גבי התפריט ואמר לי " מה את רוצה שאני ארשום משלוחים"?
שאלתי היא כזו מדוע לא הגישו לי תפריט מדויק ורלוונטי למסעדה והציגו לי תפריט אחר? (יש לציין שאני לא היחידה שהתרעמה על הדבר ,עוד מס' שולחנות כעסו על החוצפה)ורק בביצוע ההזמנה כששאלתי הדבר נודע.
כשמקום נפתח שום תירוץ בעולם לא יצדיק את העובדה שהוצג לי משהו ובביצוע ההזמנה נאלצתי להזמין בקבוקי שתיה קטנים שלא מצוינים בתפריט !
תפריט מהימן והוגן לכלל לקוחות המסעדה ! פתרון נדרש :

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
גבי קפלן - שיווק שם ותפקיד:
התקיימה פנייה ישירה אל שמרית תגובה:
הסניף עודכן לידע את הלקוחות כי מדובר על תפריט זמני
במהלך שבוע הבא יגיעו אל הסניף התפריטים הקבועים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה