פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביה לאחר ביטול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שבמשך מספר שנים הייתי מנוי של החברה, החלטתי לעבור לספק אחר. הודעתי לחברה על כך במרץ, כך שהחיוב האחרון שלי יהיה ב-20 לאפריל 2006 בדיוק (נתון שאושר ע"י הטלפנית). בחשבון הישראכרט של סוף מאי גיליתי המשך חיובים. התקשרתי לבירור (לקראת סוף יוני), ובתחילה הם כלל טענו שלא התנתקתי. כאשר הבינו שטעו אמרו שבישראכרט הבא עוד תהיה גביה שגויה נוספת, ורק א"כ בישראכרט של סוף יולי (!!!), אראה את הזיכוי עבור החודשיים. טענתי שזה מצב לא הגיוני - חייבתם בטעות - תחזירו מייד. האחראי של האחראי הסביר שזה לא ניתן מבחינה טכנית, ואני שואל - מה אכפת לי? חייבתם בטעות עבור חודשיים - תחזירו את הכסף ומייד. למה אני צריך לחכות עד לקבלת החזר על כסף שלקחתם ממני בטעות, עקב תקלה שלכם? זו בעיה שלכם שמערכות ניהול הכספים שלכם לא תומכות בכך, מצדי תנהלו קופה קטנה, אם זו רמת השירות שאתם נותנים עכשיו!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כסף שנגבה באופן שגוי מייד! פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו ונשלחה אליו המחאה תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה