פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור, יחס רע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי-שנה, בערך, נרשמתי למסלול שכלל גלישה מוזלת ומסך דק, במחיר מבצע.
;היות ולאחרונה היו לי בעיות במהירות, רציתי לשדרג את המהירות, שאני מחובר אליה כרגע, של 1.5 מגה, ל-2 מגה.
צלצלתי לשירות-הלקוחות ביום ראשון, ונאמר לי ע"י מישהי בשם שירן, שאחר שביררה, אני לא יכול לעשות שום שינויים, עד שלא אגמור לשלם בעד המסך
(בסוף אפריל 2006), או שאשלם את היתרה בבת-אחת.
ניסיתי להתווכח, זה לא עזר ,ואז רציתי לברר על איזה סכום מדובר, על זה אמרו לי שצריכים לחשב ושיחזרו אליי, כשתהיה להם תשובה.
עבר יום ראשון, אף אחד לא חזר אליי.
גם לא ביום שני, או היום, יום שלישי.
ניסיתי לפנות לעזרתו של מי שמטפל לי במחשב, ושדרכו הגעתי בזמנו לאינ טרנט-זהב, כדי שינסה לדבר איתם.
הוא פנה אליהם, אתמול יום שני- 31.10, הבטיחו לחזור אליו, וגם אליו אף אחד לא חזר.
צילצלתי היום, יום שלישי, 1.11, עוד הפעם לשירות הלקוחות, דיברתי עם מישהי מאוד אנטיפתיתף בשם דפנה, שאמרה שהנושא (הבירור הכספי) עדיין בבירור, ועל טענותיי על כך שזה לא בסדר להגביל אותי כך, עם שינויים בחשבון/מסלול-גלישה, עד סוף אםריל (7-8 חודשים, כמעט שנה!), אמרה לי שזה הנוהל עם המסלול הזה, וחסל.
הערתי לה שנראה לי שכשאשתחרר איכשהו מהתשלום הזה על המסך, אם באמצעות תשלום יתרת החוב, או בסוף התשלום, בסוף אפריל, שנראה לי שרגע אחרי זה אסתלק מאינטרנט-זהב.
על זה נעניתי ב-"אוקיי, בסדר."
ניסיתי לקבל טלפון של תלונות-הציבור, וקיבלתי רק מספר פאקס.
היום בערב- יום שלישי-1.11- איש- המחשבים שלי ניסה לצלצל אליהם שוב, דיבר עם מישהי בשם מורן, שהבטיחה ש"תוך חמש דקות", מישהו יצלצל אליי, כדי לנסות לפתור את הבעייה.
מאז כבר עברה למעלה מחצי-שעה, וכמובן שאף אחד לא התקשר אליי.
א ני לקוח וותיק של אינטרנט זהב, כשמונה שנים, ואני לא חושב שמגיע לי יחס כזה.
קודם כל, אני מרגיש כבן-ערובה, עם שארית התשלום על המסך, ואינטרנט זהב מתנהגים כמו מאפיונרים.
הרי גם אם זה הנוהל במסלול הזה, אני חושב שאפשר לנסות ללכת לקראת לקוח וותיק ולנסות להתפשר איתו.
שנית- נראה לי שהם פשוט מטרטרים אותי.
רציתי, כאמור, לברר את גובה יתרת-הסכום, על זה לא קיבלתי שום תשובה (כמה זמן לוקח לעשות חישוב "מסובך" כזה?), ובנוסף לזה, כבר שלוש פעמים הבטיחו לי או לאיש- המחשבים שלי שיחזרו אליי, או אליו, במטרה לנסות לפתור את הבעייה, ואיש פשוט לא חזר אלינו.
אני חושב שזה פשוט יחס מחפיר ללקוח וותיק של החברה, ונראה לי שאהיה מעוניין בהזדמנות הראשונה לעזוב את אינטרנ-זהב, אם כי, כרגע, אני כבול אליהם עם שארית התשלום של המסך.
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור במשהו, כי אני פשוט כבר התייאשתי מהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל שמישהו בכלל יפנה לחזור/לפנות אליי בעניין, פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פנייתכם יצרנו קשר עם מר וייס והנושא נפתר לשביעות רצון כל הצדדים. אנו מתנצלים בפני מר וייס על כל חוסר נוחות שנגרמה לו בעקבות המקרה ובטוחים כי יוכל לשוב וליהנות משירותינו. תגובה:
שיחה עם הלקוח ופתרון הבעיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה