פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים נושא התלונה:
מורדוך אברהם שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמתי לב שבחשבונית שנשלחה אלי ע"י החברה (אני לקוח מספר 14557) שהיא חשבונית מס' 15/450788, בפירוט שרותי האינטרנט, קיימת עליית מחיר ברוב הפריטים שעליהם אני מחוייב. עליית המחיר היא בהשוואה לחשבונית מחודש קודם. העלאת המחיר היא במחיר הנטו ללא מע"מ. התקשרתי היום לחברה בערך בשעה 09:30 ודיברתי עם מאיר. מאיר הסביר לי שעליית המחיר נובעת מכך שהייתה ירידה של המע"מ ואני צריך לשלם מחיר קבוע. לכן ירידת המע"מ מגדילה את הרווח לחברה במקום שתגיע ללקוח (לפי כוונת משרד האוצר).
בנוסף, מאיר התעקש לדבר אתי במונחי מחירים המכילים את המע"מ כשבחשבונית מופיעים המחירים ללא מע"מ מה שלא איפשר לי לבדוק את מה שהוא טען.
בנוסף, כל השיחה התנהלה כשמאיר צועק עלי איך זה שאני לא מבין דבר כל כל פשוט.
באם אני צודק וההסבר של מאיר נכון, אז החברה בעצם מרמה את כל קהל הלקוחות שלה כשהיא לא מגלגלת את ירידת המע"מ ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי, לי ולכל הלקוחות של סמייל - אינטר פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל ע"י שליחת מכתב + פקס תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה