פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה 11710תגובה למכתב שקיבלתי מרכזת פניות הציבור גב.קרן גרשטיין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חשבתי שבחברה כזאת קיימת גם יושר ולא הקלטי את השיחות שניהלתי עם שרות הלקוחות 14 פעם (השמות והתאריכים שמורים אצלי) לדוגמה:23.1.06 דיברתי עם נציגת שרות בשם מלי ולאחר בדיקה היא אמרה שבחודש הבא אקבל זיכוי אבל לצערי
שוב חוייבתי.כמובן היא בכלל לא מתיחסת לשיחות הנ"ל ורק מהשה נוח לה.היא טוענת
שחיתי צריך לבדוק את החייובם בויזה כל חודש.אולי זאת הסיבה שלא מחזירים את כספי שנגזל.בסוף החליתה להחזיר שני החיובים האחרונים בסך 149.03 ש"ח
בפועל שני החיובים האחרונים =123=123=246 ש"ח כך למדתי לפני 70 שנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי שנלקך לא כחוק. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה בכתב באמצעות דואר ישראל תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה